Федерація аудиторів, бухгалтерів
і фінансистів АПК України
 
 
 
 

1. ТЕРМІНИ ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ

Подача клопотань на виготовлення сертифікатів САР, СІРА, САРА, CAPS здійснюється тричі на рік.

Відповідно, подати документи слід до:

  • 10 березня
  • 10 липня
  • 10 листопада

 

2. ВАРТІСТЬ

За виготовлення сертифікату стягується додаткова плата в сумі 400 грн (реквізити нижче).

 

3. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ

Обов’язковою умовою отримання сертифікату є членство в ФАБФ (відповідні документи входять до переліку, наведеного нижче).

Для виготовлення сертифікату необхідно подати пакет документів встановленої форми (особисто або Новою поштою за попередньою домовленістю за емейлом Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.):

  • заява на членство встановленої форми (можна надрукувати всі дані, а вручну проставити тільки дату і підпис);
  • заява на отримання сертифіката встановленої форми (можна надрукувати всі дані, а вручну проставити тільки дату і підпис);
  • згода на обробку персональних даних встановленої форми;
  • повідомлення про результати іспитів (завантажені з персональної сторінки в кабінеті CIPAEN/UEnet і роздруковані. Важливо: термін дії результату іспиту - 5 років. Тобто від дати першого іспиту до дати заяви на отримання сертифікату має пройти не більше 5 років);
  • документ, що підтверджує наявність навичок роботи з:

      - для рівня САР - обліковими комп'ютерними інформаційними системами;
      - для рівня СІРА - управлінськими обліковими комп'ютерними інформаційними системами.
Таким документом може бути сертифікат про проходження навчання, довідка від роботодавця із зазначенням переліку облікових програм тощо.

  • два фото (розміром 3х4).
  • копія паспорта (1-2 ст.);
  • копія диплома про освіту;
  • копія свідоцтва про шлюб (за необхідності);
  • витяг з трудової книжки (завіреної за останнім місцем роботи) або інший документ, що підтверджує належний досвід роботи (для САР, САРА, CAPS, CertIFRS – 1 рік, для СІРА – 3 роки);
  • 2 окремі квитанції: 1) про сплату вступного і річного внесків (одним платежем 400 грн.); 2) про сплату внеску за виготовлення сертифікату.

 

ВАЖЛИВО: після подачі документів необхідно зайти в особистий кабінет CIPAEN і внести інформацію про рік вступу до громадської організації. Також перевірити чи заповнені інші поля (стаж, місце роботи, освіта тощо), бо якщо є незаповнена інформація, система не дасть сформувати клопотання на виготовлення сертифікатів.

 

4. ФОРМИ ДОКУМЕНТІВ ТА ЗРАЗКИ ЇХ ЗАПОВНЕННЯhttps://drive.google.com/drive/folders/1Lsv61aRYBp8XwlAH40aaMh43ewq1x9tC?usp=drive_link

 

5. РЕКВІЗИТИ:

Реквізити для оплати членських внесків:

Найменування організації: ГО ФАБФ ГО
Код отримувача: 26410327
Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Рахунок отримувача у форматі IBAN: UA943052990000026008046223299
Валюта: UAH
Призначення платежу: Членський внесок (П.І.Б.)

Реквізити для оплати виготовлення сертифікату:

Найменування організації: ГО ФАБФ ГО
Код отримувача: 26410327
Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Рахунок отримувача у форматі IBAN: UA943052990000026008046223299
Валюта: UAH
Призначення платежу: Безповоротна фінансова допомога

 

ВАЖЛИВО: власники професійних сертифікатів зобов'язані раз на 3 роки подавати Звіт про 120 годин постійного підвищення кваліфікації.

Додаткова інформація за тел.: (044) 25-901-25

 

 
Top! Top!